Få saker på jobbet kan göra en så glad och stolt som beröm från ens kunder. Det är ju kunderna som betalar oss och som ger oss uppdragen som får oss att växa och visa upp vår bästa sida. För att förstå våra kunder bättre gjorde vi en marknadsundersökning för att se vad som uppskattades mest och var vi kunde bli ännu bättre på. Resultatet har gjort oss väldigt tacksamma och ödmjuka – speciellt efter ett år som det som varit.  

  • Det som vi är absolut mest stolta över är, att 9 av 10 som svarade, sa att de gärna rekommenderar oss till en kollega eller en vän. Det blir vi extra glada för eftersom det är det finaste betyg man kan få.
  • Vi fick även betyget 8,2 av 10 på frågan om vi tar oss tid att förstå våra kunders verkliga utmaningar ordentligt. D.v.s. det vi kallar internt för kundempati.
  • På frågan om vi levde upp till våra kunders förväntningar när det kommer till service, fick vi betyget 8,4. Det kändes verkligen skönt, eftersom vi verkligen vill vara tillgängliga och närvarande när man behöver stöd och hjälp.

Vi vet att vi har fantastiskt fina samarbeten och att vi har fleråriga relationer med de flesta av våra kunder. Vi har alltid pratat mycket internt om vikten att inte bli en ”fat cat”. Därför har vi arbetat extra med att inte luta oss tillbaka och sänka kraven på oss själva. Vi är väldigt glada att så många tycker att det märks i vardagen. Det är såklart en hel del vi kan bli bättre på och det är där vi lägger vår kraft och fokus nu.

Senaste året har varit tufft för hela samhället, flera branscher och bolag har gått på knäna. Vi är väldigt tacksamma att vi tagit oss igenom detta med våra kunder och att vi kunnat få så mycket gjort, trots att tid och resurser varit begränsade. Men att få så här fina betyg gör en stolt och glad över att få vara en del av Nokoby.

Stort tack skall alla ha som gjort detta möjligt.

Lämna ett svar

Din e-postadress kommer inte publiceras. Obligatoriska fält är märkta *