VÄLJ RÄTT KANALER FÖR ATT NÅ BÄSTA MÖJLIGA RESULTAT

Utifrån strategin sätter vi ihop en mediemix och därefter ger vi förslag på, projektleder och genomför de aktiviteter som passar just er. Varje del i mixen ska bidra till en helhet som uppnår era målsättningar.

Digital marknadsföringstaktik innebär att realisera den digitala strategin, vilken vi levererar i en väl dokumenterad kommunikations- och medieplan. 

Varje kanal har olika fördelar – vi skall välja rätt baserat på vad vi vill uppnå – och våga planera om när vi har fel.

En taktisk plan kan innehålla flera olika typer av insatser. Det är ju självklart att vi lyckas med att nå målgruppen på rätt plats, vid rätt tidpunkt, i rätt forum, på rätt plattform samt med rätt budskap och till rätt kostnad.

Inte sällan måste man stanna upp och se över både budskap och målgrupper eller hur en hemsidas konverteringar ser ut innan man kan ta nästa steg. Viktigast är att man förstår de olika komponenterna och metoderna så att man får ihop en plan som är hållbar.

Därför måste vi kunna förstå och ge råd om flera olika kanaler för våra kunder. Klicka gärna på länkarna nedan för mer information.

FACEBOOK & INSTAGRAM ADS

GOOGLE ADS

LINKEDIN ADS

PROGRAMMATISK DISPLAYANNONSERING

YOUTUBE-ANNONSERING

MÄTNING & ANALYS

KONVERTERINGSOPTIMERING – A/B TEST

MARKETING AUTOMATION

SÖKMOTOROPTIMERING, SEO

NATIVE-ANNONSERING

LEADGENERERING

REMARKETING

IP-STYRNING

UTBILDNING

 

Maila oss så berättar vi gärna mer hur vi kan hjälpa dig – info@nokoby.se